خرید اقساطی فرش کاشان

نوشته مدیر سایت 2021/09/26 0 نظرات

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خرید اقساطی فرش کاشان به یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از مشتریان تبدیل شده است. آنها به دنبال خرید فرش اقساطی کاشان هستند. شرایط کنونی کشور به گونه ای است که برای خرید یک فرش باکیفیت نیاز است که مقدار قابل توجهی هزینه کنید در حالی که در گذشته نه چندان دور اوضاع به این شکل نبود. حتی امروزه هم فرش هایی وجود دارند که به لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه اند؛ مثل فرش های ورجین. از آنجایی که کیفیت فرش های اکریلیک از این فرش ها بالاتر است، تعداد زیادی از افراد تمایل دارند که فرش های اکریلیک را ولو به صورت قسطی خریداری کنند.

با توجه به این شرایط، شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان تصمیم به فروش اقساطی فرش کاشان کرده است. در ادامه با طرح فروش قسطی این شرکت و شرایط آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 


برای دیدن نمونه کارهای ما روی لینک تصویر زیر کلیک کنید


 

نمونه کارها

 

مزایای خرید فرش قسطی از تک ستاره

  1. خرید فرش های باکیفیت علی رغم توان مالی پائین: چنان چه کارخانه های فرش کاشان فرش های خود را به صورت ن بفروقدی شند بسیاری از افراد برای خرید دچار مشکل می شوند. در این صورت آنها مجبور می شوند که یا فرش های باکیفیت کمتر را خریداری کنند یا آن که از خرید خود منصرف شوند. شرکت فرش تک ستاره کاشان با طرح فروش قسطی فرش ماشینی این مشکل را حل کرده است. با مشارکت در این طرح می توانید علی رغم توان مالی پائین بهترین فرش های کاشان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.
  2. اقساط طولانی مدت: این طرح یکساله است. در واقع شما می توانید مبلغ فرش های خود را تا یکسال آینده به صورت کامل پرداخت کنید.
  3. خرید بدون سقف: طرح فروش قسطی فرش ستاره کویر کاشان هیچگونه محدودیتی ندارد. شما هر میزان و هر تعداد فرشی که مد نظر داشته باشید را می توانید به صورت قسطی خریداری کنید.
  4. بهره برداری از تمام مزایای فروش نقدی: خرید فرش ماشینی از شرکت ما یک سری مزایایی مثل ارسال رایگان و ضمانت نامه دارد. فرش هایی که به صورت قسطی فروخته می شوند هم از این مزایا برخوردارند.
  5. شامل شدن تمامی فرش ها: تمامی فرش های ما شامل طرح قسطی می شوند. شما هر نوع فرشی (فرش چهل تکه، فرش سجاده ای، فرش 700 شانه، 1200 شانه و ...) را که بخواهید می توانید به صورت اقساطی خرید کنید.

 

شرایط فروش قسطی فرش ماشینی کاشان در سراسر کشور

شرایط فروش اقساطی فرش کاشان در سراسر کشور یکسان است. به عبارت دیگر، تفاوتی ندارد که شما از کدام یک از شهرها و یا روستاهای ایران قصد خرید فرش قسطی را دارید. برای خرید فرش اقساطی به شرایطی نیاز است که در ادامه به آنها می پردازیم؛

  1. بدون ضامن: فرش قسطی ما نیاز به هیچگونه ضامنی ندارد. به این ترتیب، بسیاری از مسائل و دغدغه های شما برای خرید فرش اقساطی به شدت کاهش می یابد.
  2. نیازمند چک معتبر: برای خرید قسطی فرش کاشان نیازمند چک معتبر هستید. برخی از مشتریان تقاضا دارند که خرید آنها بدون چک باشد. هر چند که ما اعتماد فراوانی به مشتریان خود داریم اما نیاز است که به یک مسئله توجه شود؛ فروش قسطی به شدت نقدینگی شرکت را کاهش می دهد. در صورتی که در قبال فروش چک نیز از مشتریان گرفته نشود، مبادلات مالی شرکت بهم میریزد. شرکت از چک های دریافت شده می تواند در محل خرید مواد اولیه استفاده کند.

از نظر ما چکی معتبر است که برگشت نخورده باشد و بتواند مبالغ اقساط فرش را پاس کند.

  1. نیازمند پیش پرداخت: برای خرید قسطی شما ابتدا 20 درصد از فاکتور را به صورت نقدی پرداخت می کنید. در واقع، مبلغ قسطی فرش شما 80 درصد فاکتوری است که سفارش داده اید.

این سه شرط مهم ترین شرایط فروش اقساطی شهر کاشان هستند.

 

مراحل خرید فرش قسطی

  1. ارسال عکس چک جهت استعلام: از آنجایی که یکی از شرایط فروش قسطی فرش ما برخورداری از چک معتبر می باشد، نیاز است که در ابتدا جهت استعلام دسته چک، عکس آن را در اختیار شرکت قرار دهید. در صورتی که چک شما توسط شرکت تایید شود می توانید وارد طرح قسطی شوید.
  2. انتخاب کیفیت مورد نظر: ابتدا نیاز است که تصمیم بگیرید قرار است چه کیفیتی را خریداری کنید. این مسئله روی قیمت فرش کاشان موثر است. مثلا باید مشخص کنید که قصد دارید فرش 700 شانه تراکم 2550 اکریلیک را خریداری کنید یا فرش 700 شانه تراکم 2550 با نخ ورجین؟ فرش 700 شانه می خواهید یا فرش 1200 شانه؟
  3. انتخاب طرح: پس از آن که کیفیت فرش را مشخص کردید، نوبت آن است که طرح را مشخص کنید. مثلاً باید مشخص کنید که فرش 700 شانه طرح شهیاد را پسند می کنید یا فرش باغ گل فیلی را؟
  4. پرداخت بیعانه: برای خرید فرش قسطی می بایست که 20 درصد مبلغ را پیش پرداخت کنید.
  5. ارسال چک ها به آدرس شرکت: در این مرحله نیاز است چک هایی که تایید شده اند را به آدرس شرکت پست کنید. چک ها در وجه شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان نوشته می شوند به همین دلیل شما نباید نگران گم شدن چک ها باشید.
  6. ارسال فرش ها به آدرس مشتری: پس از آن که چک ها به دست شرکت رسید، ما فرش ها را به شهر شما به صورت کاملاً رایگان ارسال می کنیم. این پایان کار ما با شما نیست. پس از آن هم با شما در ارتباط خواهیم بود.

 

پاسخ به سوالات احتمالی مشتریان

در این قسمت به چند سوال احتمای شما پاسخ می دهیم.

  1. آیا خرید فرش اقساطی با سفته نیز امکان پذیر است؟ برخی افراد از سوال می کنند که آیا امکان خرید با سفته نیز وجود دارد؟ آیا امکان دارد که به جای چک با سفته خرید کنیم؟ هر چند که سفته یک برگه معتبر است اما یک تمایزی میان چک و سفته است که باعث می شود چک برای شرکت بهتر از سفته باشد. تک ستاره می تواند چک های دریافتی مشتریان را هنگام خرید مواد اولیه خرج کند این در حالی است که سفته چنین امکانی ندارد.
  2. چقدر روی فرش کشیده می شود؟ خرید قسطی فرش به شدت نقدینگی شرکت را کاهش می دهد. از این رو بسیاری از شرکت ها تمایلی به فروش قسطی ندارند. در ازای این کاهش نقدینگی به ازای هر تخته حدوداً ماهیانه 100 هزار تومن به قیمت فرش افزوده می شود.
  3. آیا امکان افزایش ماه های پرداخت وجود دارد؟ متاسفانه چنین امکانی برای شرکت وجود ندارد.

در این مقاله پیرامون فرش قسطی و شرایط و مراحل آن به صورت کامل صحبت کردیم. شرایط فروش ما از دم قسط نیست. برای خرید بهترین فرش های کاشان به صورت اقساطی با ما در تماس باشید.

 

09139246606

نظر خود را بنویسید