فرش سجاده ای باکیفیت ارزان

نوشته مدیر سایت 2020/03/13 0 نظرات

بسیاری از هیات امنا بدنبال خرید سجاده فرشی هستند که هم ارزان باشد و هم باکیفیت. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در مورد فرش سجاده ای باکیفیت ارزان با شما صحبت کنیم.

 

کیفیت های مختلف فرش سجاده ای باکیفیت ارزان

فرش سجاده ای باکیفیت ارزان، کیفیت های مختلفی دارد. کیفیت های فرش سجاده ای باکیفیت ارزان به شانه و تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان بستگی دارد که در ادامه در مورد شانه و تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان صبحت می کنیم.

منظور از شانه فرش سجاده ای باکیفیت ارزان، تعداد گره هایی است که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای باکیفیت ارزان، زده می شود. به عنوان مثال، چنان چه گفته شود که فرش سجاده ای باکیفیت ارزان 700 شانه است، به این معنی است که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای باکیفیت ارزان تعداد 700 گره زده شده است.

همچنین، منظور از تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان، تعداد گره هایی است که در بافت یک متر از طول فرش سجاده ای باکیفیت ارزان زده شده است. نکته ای که در محاسبه تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان باید مد نظر داشته باشید این است که عموماً عددی که به عنوان تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان گفته می شود، تعداد پودهاست نه تعداد گره ها. از آنجایی که در بافت طولی فرش سجاده ای باکیفیت ارزان نسبت پودها به گره ها سه به یک است، نیاز است که عدد اعلام شده را بر سه تقسیم کنید تا تعداد گره های به کار رفته در بافت یک متر از فرش سجاده ای باکیفیت ارزان بدست آید. به عنوان مثال، چنان چه گفته شود که تراکم فرش سجاده ای باکیفیت ارزان 2550 است، به این معنی است که در بافت یک متر از طول فرش سجاده ای باکیفیت ارزان تعداد 850 گره زده شده است.

سجاده فرش ها در شانه های 440، 500، 700، 1000 و 1200 شانه و در تراکم های 700، 800، 1000، 2000، 2100، 2250، 2400، 2550، 3000 و 3600 بافته می شوند.

چنان چه بخواهیم یک فرش سجاده ای باکیفیت ارزان را خدمت شما معرفی کنیم، باید بگوییم بهترین سجاده فرشی که قیمت ارزان تری هم نسبت به سایر سجاده فرش ها دارد فرش سجاده ای باکیفیت ارزان 700 شانه است. هر چند بهترین تراکم این سجاده فرش 2550 است اما تراکم های پائین تر این سجاده فرش هم قیمت کمتری دارند و هم کیفیت آن قابل قبول است.

 

فرش سجاده ای باکیفیت ارزان با چه دستگاهی بافته می شود؟

برای بافت سجاده فرش ها دستگاه های مختلفی وجود دارد. هر یک از کیفیت های سجاده فرش با دستگاه های مخصوصی بافته می شود و فرش سجاده ای باکیفیت ارزان هم از این قاعده مستثنی نیست. فرش سجاده ای باکیفیت ارزان توسط دستگاه hcp و یا texima بافته می شود. بنابراین چنان چه به دنبال خرید فرش سجاده ای باکیفیت ارزان هستید، حتما دقت کنید که این سجاده فرش با چه دستگاهی بافته شده است.

 

قیمت فرش سجاده ای باکیفیت ارزان چقدر است؟

قیمت فرش سجاده ای باکیفیت ارزان به ازای هر متر مربع، 220 هزار تومان است.

 

نحوه خرید فرش سجاده ای باکیفیت ارزان به چه صورت است؟

برای خرید فرش سجاده ای باکیفیت ارزان هم می توانید به صورت حضوری به شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان مراجعه کنید و هم می توانید خرید اینترنتی فرش سجاده ای باکیفیت ارزان خود را از سایت این شرکت انجام دهید.

چنان چه به دنبال خرید فرش سجاده ای باکیفیت ارزان با شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید