سجاده فرش

نوشته مدیر سایت 2018/02/06 0 نظرات

 

سجاده فرش چیست؟

نماز و عبادت و هرگونه عزاداری و راز و نیاز با خداوند متعال، در زمره امور روزمره هر فرد مسلمان قرار دارد. در جامعه مسلمانان مسجد و حسینه از دیر باز به عنوان اماکن اصلی این راز و نیاز و ابراز عبودیت بندگان در مقابل پروردگار بوده اند. در سالهای اخیر با رشد جوامع و تغییر نحوه معیشت مردم و به دلیل افزایش مشاغل اداری و کارمندی و دانشگاهها ، بیمارستانها و موسسات و ... به مسئله احداث نمازخانه در تمامی این مراکز توجه جدی تری شده است .

 

 

نماز و عبادت و هرگونه عزاداری و راز و نیاز با خداوند متعال، در زمره امور روزمره هر فرد مسلمان قرار دارد.

 

در جامعه مسلمانان مسجد و حسینه از دیر باز به عنوان اماکن اصلی این راز و نیاز و ابراز عبودیت بندگان در مقابل پروردگار بوده اند. در سالهای اخیر با رشد جوامع و تغییر نحوه معیشت مردم و به دلیل افزایش مشاغل اداری و کارمندی و دانشگاهها ، بیمارستانها و موسسات و ... به مسئله احداث نمازخانه در تمامی این مراکز توجه جدی تری شده است .

 

فراهم آوردن محیط آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند . فرش در هر محیطی یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در زیبایی و ایجاد فضایی آرام دارد . از همان سالهای تخستین ظهور دین مبین اسلام و همراه با ادای فریضه واجب نماز در دین اسلام ، سجاده به عنوان بخشی از ظهر زندگی عبادی مسلمان برای عبادت حضرت حق، جای خویش را در زندگی مسلمانان باز کرد. با رشد صنعت فرش ماشینی در چند سال گذشته ، سجاده فرش یا همان فرش سجاده ای برای زیبا سازی امکان عبادی و مذهبی از ظهر جایگاه ویژه تاریخ و ای برخوردار شده است.

 سجاده فرش  با دستگاهای فرش ماشینی با کیفیتهای مختلف بافته میشود . سجاده فرشهای ماشینی در حال حاضر با دستگاههای 440 شانه، 500 شانه، 700 شانه و 1000 شانه با تراکمهای گوناگون و کیفیت بافتهای گوناگون ارائه میگردد . به دلیل سوء استفاده برخی از سودجویان، و از آنجا که به اعتقاد ما سجاده از جایگاه ویژه و بالاتر از حد یک فرش برخوردار است ، بر آن شدیم تا محصولات با کیفیت و با ضمانت را به شما معرفی نموده تا به نوبه خودگامی در جهت بهبود اماکن عبادی و مذهبی برداشته باشیم. عزیزان میتوانید برای شما سفارش انواع فرش سجاده ای و فرشهای مخصوص حسینیه ها، تکایا،مساجد ،مصلی ها ونمازخانه مدارس از مشاوره رایگان همکاران ما بهرمند گردید وبا نظارت دقیق، بهترین فرش را با مناسب ترین قیمت خرید نمایید .

از افتخارات فرش تک ستاره کویر خدمت به مردم کشور در زمینه ی تولید و طراحی و نصب انواع سجاده فرش مسجدی می باشد 

نظر خود را بنویسید