تعویض فرش کهنه با نو در تمامی نقاط ایران؛ شرایط و مراحل

نوشته مدیر سایت 2021/09/29 1 نظرات

09139246606

 

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید، بسیاری از افراد از ما سوال می کنند که؛ آیا امکان دارد فرش های کهنه ما را با فرش های نو خود معاوضه کنید؟ پاسخ تک ستاره به این درخواست مثبت است. ما در شرکت خود طرحی به نام «تعویض فرش کهنه با نو» را آغاز کرده ایم. با استفاده از این طرح شما می توانید فرش های کهنه خود را با فرش های نو تک ستاره معاوضه کنید. در ادامه این طرح را به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم.

 

مراحل تعویض فرش کهنه با نو ستاره کویر

در صورتی که قصد داشته باشید فرش های کهنه خود را با فرش های نو ما معاوضه کنید می بایست مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

ارسال عکس و فیلم از فرش: پیش از آن که فرش های کهنه خود را به شرکت ما ارسال کنید نیاز است تا به صورت دقیق از تمامی زوایا و با رعایت نکاتی مشخص، از فرش خود عکس و فیلم تهیه کنید. فرش شما نباید دچار هیچگونه آسیبی باشد؛ مثلاً نباید پارگی داشته باشد، هیچ کجای فرش نباید سوخته باشد، ریشه های فرش نباید از بین رفته باشد و ... . بعضاً سطح فرش ها دچار سوختگی می شود که این مسئله قابل پذیرش است اما از قیمت فرش شما کاسته می شود. و یا زمانی که ریشه های فرش از بین رفته باشد قیمت فرش شما کمتر محاسبه خواهد شد.

تایید توسط تک ستاره: پس از آن که عکس و فیلم فرش کهنه خود را ارسال کنید ما به شما پاسخ می دهیم که آیا شما می توانید از طرح تعویض فرش کهنه با نو تک ستاره استفاده کنید یا نه.

ارسال فرش به تک ستاره: پس از آن فرش ها تایید شد و یک قیمت حدودی به شما اعلام شد، نیاز است که فرش های خود را برای تعویض به آدرس شرکت ارسال کنید. هنگامی که فرش ها به شرکت رسیدند قیمت نهایی فرش به شما اعلام می شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که هزینه ارسال این فرش ها به عهده مشتری است.

انتخاب فرش های نو: در مرحله چهارم برای تعویض فرش کهنه با نو نیاز است که از میان فرش های نو ما یک فرش را به دلخواه خود انتخاب کنید. در صورتی که فرش انتخابی شما موجودی انبار داشته باشد بلافاصله برای شما ارسال می شود اما چنان چه نیاز به تولید داشته باشد، این فرآیند یک هفته الی ده روز زمان می برد.

واریز وجه نقد و یا ارسال چک: در صورتی که خرید شما نقدی باشد می توانید فرش های خود را هنگام دریافت در محل تسویه کنید. اما چنان چه خرید شما قسطی باشد و قصد داشته باشید که فرش های نو ما را به صورت قسطی خرید کنید نیاز است که چک های خود را به آدرس شرکت ارسال کنید. گفتنی است که قبل از این مرحله می بایست که عکس چک های خود را جهت استعلام در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهید.

ارسال رایگان فرش های تک ستاره برای شما: در آخرین مرحله فرش های نو به صورت کاملاً رایگان به شهر شما ارسال می شوند.

 

پاسخ به سوالات احتمالی پیرامون طرح تعویض

  1. در کدام شهر فرش های کهنه را با نو معاوضه می کنید؟ برخی سوال می کنند آیا در تبریز هم چنین کاری انجام می دهید؟ یا شیرازی های عزیز سوال می کنند که آیا امکان تعویض فرش کهنه با در شیراز نیز وجود دارد؟ به صورت کلی باید بگوییم شما در هر کجای ایران که باشید می توانید در در این طرح مشارکت کنید.
  2. اگر قصد خرید از شما را نداشته باشیم باز هم فرش های کهنه ما را خریداری می کنید؟ پاسخ منفی است. شرکت ما یک شرکت تولیدی است که فرش های نو تولید می کند. این طرح را فقط برای رفاه حال مشتریان خود راه اندازی کرده ایم.
  3. آیا می توانیم فرش های نو شما را قسطی خرید کنیم؟ بله امکان پذیر است. شما می توانید فرش های کهنه خود را به شما بفروشید تا از مبلغ فاکتور خرید فرش های نو شما کاسته شود.
  4. چه فرش هایی را می توان با فرش های نو شما معاوضه کرد؟ فرش های کهنه حتماً باید از نوع فرش های کلاسیک باشند. فرش های گبه، گلیم، فرش سجاده ای کاشان و ... قابلیت تعویض با فرش های نو را ندارند. به عنوان مثال، چنان چه فرش های مسجد شما از نوع کلاسیک است و کهنه شده اند، با شرکت در این طرح می توانید آنها را با فرش سجاده ای نو معاوضه کنید. 

با راه اندازی طرح تعویض فرش کهنه تلاش کرده ایم تا رفاه بیشتری را برای شما عزیزان فراهم کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

1 نظرات

حسین میرشکار:
2021/09/29, 11:48:15 AM
ثبت نظر

سلام خواستم بگم برای ما ک دوریم و ستته فرستادن فرش کهنمون جهت بررسی راه حلی دارید؟؟؟

تک ستاره:
2021/09/29, 11:59:03 AM

سلام دوست عزیز از طریق باربری شهرتون فرش رو برای ما ارسال کنید. پیش از این نیاز هست که عکس و فیلم فرش رو برای ما ارسال کنید تا ما تایید کنیم که فرش قابل تعویض هست یا خیر. اگر قابل تعویض باشه می تونید فرش های کهنه خودتون رو با فرش های نو ما معاوضه کنید.

نظر خود را بنویسید