بهترین های طراحی فرش سال 2018

نوشته مدیر سایت 2018/01/16 0 نظرات

یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در صنعت فرش جهان , طراحی  نقشه ای زیبا برای فرش ماشینی می باشد. اما در نمایشگاه هانوفر المان در سال 2018 بهترین طرح های فرش از دیدکاه کارشناسان اعلام شده اند : 

جوایز بر روی محصولات برجسته در هشت دسته اعطا شده است.

برندگان جوایز طراحی فرش در DOMOTEX ۲۰۱۸ اعلام شدند.
مجموع ۲۴ فینالیست، سه نفر از هر رده، از مجموع ۲۶۵ محصول ارسال شده از ۱۶ کشور انتخاب شدند.

در سال ۲۰۱۸ این جایزه معتبر بین المللی برای فرش دستباف مدرن برای سیزدهمین بار در DOMOTEX ارائه می شود.

هیئت منصفه حرفه ای، به ریاست مایکل مندپات، متخصص فرش و بنیانگذار Warp & Werft، نیویورک، بر اساس مفهوم طراحی و ویژگی های طراحی مانند رنگ، مواد، ساختار و کیفیت، و همچنین پایداری محصول و نام تجاری ۸ برنده فرش را انتخاب کرد.

برندگان به شرح زیر هستند:


 
در رده بهترین استودیو هنرمند طراحی: "Golden Fade" از سالم ون ساباغ، در رده بهترینطراحی مدرن : "Chaos" از لیلا ولدان، در رده بهترین طراحی لوکس: "Galmous Atlas Mountain Rug" از سوفیان زریب ، در رده بهترین طراحی سنتی: "Blue Star" از شرکت Art Resources ، در رده بهترین طراحی روتختی؛ "Vague Harmony" از لیلا  ولدان، در رده بهترین مجموعه: "Chand LC Collection" از Choudhary Exports، در رده بهترین طراحی داخلی: "Mediterranean Capo Boi" از مارینتونیا اورو، در رده بهترین ارتباط: "hifting Perception Advertising Campaign" از ادل گروند.

جوایز طراحی فرش در سال جاری به وضوح موضوع اصلی DOMOTEX UNIQUE YOUNIVERSE  را بازتاب می دهد.

تمام ۲۴ محصول که به دور نهایی مسابقه رسیده اند، می توانند تا پایان نمایشگاه در نمایشگاه های ویژه در سالن ۹ نمایش داده شوند، که در آن تمرکز بر طرح های نوآورانه طراحی و طراحی داخلی با تمرکز بر موضوع اصلی می باشد. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه نیز می توانند در مورد طراحی مورد علاقه خود نظر داشته باشند. جایزه برای انتخاب عمومی در پایان DOMOTEX ارائه خواهد شد.

 

نظر خود را بنویسید